Методичні рекомендації щодо підготовки до участі в конкурсі "Учитель року – 2014"

Відповідно до наказів МОН № 1255 від 02.09.2013 та № 1359 від 04.10.2013 для проведення всеукраїнського Конкурсу «Учитель року – 2014» скорочені терміни проведення Конкурсу та визначені номінації: «Директор школи», «Початкові класи», «Світова література», «Географія» та «Трудове навчання».

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Перший – районний (міський)

Перший – районний тур проводиться з 1 жовтня по 29 листопада 2013 року.

Під час проведення Конкурсу учасникам рекомендується виконати конкурсні завдання:

- самопрезентація (до 10 хвилин);

- презентація досвіду (15 хвилин);

- конкурсний урок (45 хвилин);

- самоаналіз уроку (10 хвилин);

- майстер-клас (25 хвилин).

КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ

КОНКУРСУ

«Презентація досвіду» (регламент: презентація проекту – 5 хвилин, відповіді на запитання - 10 хвилин).

Формат: створення мультимедійного проекту (5-7 слайдів) в якому відображаються інноваційні підходи до освіти, сутність використовуваних освітніх технологій, відповідність до сучасних вимог в освіті.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Самопрезентація

Формат: самопрезентація, самопредставлення у вільній формі з використанням будь-яких форм презентації.

Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу.

Самопрезентація учасника не оцінюється, але вона покликана сформувати перше враження та ознайомитись з унікальністю особистості вчителя, визначити лідерські якості та креативність конкурсанта.

Конкурсний урок

Формат: проведення уроку у навчальному закладі, запропонованому організаторами Конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні. Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Самоаналіз уроку

Самоаналіз проводиться безпосередньо після проведення уроку. Він являє собою розбір і оцінку уроку загалом і окремих його сторін.

Формат: власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Майстер-клас

Основною метою проведення конкурсного випробування «Майстер-клас» є ознайомлення з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями якомога більшої кількості вчителів в регіоні.

Формат: ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом (умовно «Школа передового педагогічного досвіду») педагогів на базі районних методичних кабінетів, заснованого на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ

ДО КОНКУРСНИХ ЗАВДАНЬ У НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

Метою запровадження даної номінації є сприяння підвищенню ефективності діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

Задачі:

- виявлення найбільш успішних керівників загальноосвітніх навчальних закладів;

- вивчення і розповсюдження досвіду ефективного управління;

- формування банку даних кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів;

- публічне визнання особистого внеску керівника загальноосвітнього навчального закладу в розвиток системи освіти України;

- формування позитивного іміджу керівника загальноосвітнього навчального закладу;

- залучення зацікавленої уваги керівників органів управління освітою до досягнень керівників загальноосвітніх навчальних закладів для найбільш ефективного використання їх потенціалу;

- заохочення кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

У даній номінації може брати участь керівник, який досяг за період не більше ніж п'ять останніх років значних результатів в загальноосвітньому навчальному закладі, який він очолює на даний час.

КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

«ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ»

(регламент до 20 хвилин, включаючи відповіді на питання)

Формат: презентація конкурсантом власного досвіду керівництва загальноосвітнім навчальним закладом, в якому відображаються інноваційні підходи до управлінської діяльності, сутність освітніх технологій, що використовуються, відповідність їх сучасним вимогам.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

АНАЛІЗ УРОКУ

Формат: відвідування уроку вчителя навчального закладу, на базі якого проводиться Конкурс (за вибором журі Конкурсу) та надання повного аналізу цього уроку.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

МАЙСТЕР-КЛАС

Формат: обмін досвідом управління, навчання і виховання з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної управлінської, педагогічної, психологічної та методичної задачі.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.
Кiлькiсть переглядiв: 92

Коментарi

  • RobertOntok

    2017-10-19 21:26:20

    Niczym ongis egzystowal zbieg [url=http://sylwetka-arnolda.pl]suplementy diety na mase[/url] ? Co powiadamiaja kardiolodzy ? Ja zastanawiam, iz dodatkowo istotnie pragniesz dloni zaostrzac a wymagasz fabrykowac wygodniejsze torturowania. Np pompki na kolanach, unoszenia z gumami wielb australijskie. Metamorfoza w konwersatoriach winna stanowic ostateczna, zeby animowac niezuzyte czynniki, ponad przez doswiadczony period. Przezyj potem do kadencji zywiolowosci zas ponawiaj taki porzadek. Niejednokrotny...